دسته‌بندی نشده

محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید - گروه صنعتی پرتوآرا - خرید اقساطی - بدون ضامن - بدون پیش پرداخت

در این مطلب از سری مطالب وبسایت گروه صنعتی پرتوآرا شرایط ویژه و منحصر به فرد خرید قسطی و اقساطی محصولات پرتو آرا ، بدون ضامن و بدون پیش پرداخت که برای بازنشستگان کشوری و اعضای خانه کارگر می‌باشد رو برای شما شرح می‌دهیم تا بتوانید با اطلاعات کامل محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید‌. با ما همراه باشید.

مدتی هست که به دلیل شرایط اقتصادی جامعه و پایین آمدن قدرت خرید مردم، علاقه به خرید اقساطی محصولات موردنیاز در میان آن‌ها بیشتر شده است. حتی خرید اقساطی محصولاتی که در سالیان نه چندان دور به راحتی در دسترس قرار می‌گرفت.

اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود. شاید گفتن خرید قسطی به حرف ساده به نظر بیاید ولی در عمل، اکثر شرایط گذاران، شرایطی را برای خرید اقساطی تعیین می‌کنند که بسیار پیچیده می‌باشد و خریدار را از خرید، آن هم به صورت اقساطی، پشیمان می‌کند.

شرایطی مثل ارائه سفته، ارائه چک صیادی، ارائه ضامن دولتی با فیش حقوقی، ارائه ضامن بازاری به همراه گواهی کسب و غیره. گاهی شرایط پرداخت بدتر از موارد ذکر شده است. دریافت پیش پرداخت، اقساط بلند مدت با سود و بهره بالا، اقساط کوتاه مدت با مبلغ اقساط بالا و غیره.همه این موارد از دلایلی هستند که خریدار را به فکر فرو می‌برند که از خرید محصول مورد نیاز خود صرف نظر کنند.

اما گروه صنعتی پرتوآرا شرایط ویژه‌ای را برای بازنشستگان کشوری و اعضای محترم و زحمت کش خانه کارگر در نظر گرفته است تا این اقشار که درصد بالایی از جامعه را تشکیل می‌دهند بتوانند بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خودشان را به صورت اقساطی خریداری کنند که در ادامه به صورت کامل شرح می‌دهیم.

شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پرتوآرا از جدیدترین محصولات ما مطلع شوید.

 

خرید قسطی محصولات پرتوآرا – محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

 

خرید اقساطی شامل حال چه کسانی می‌شود؟

شامل حال درصد بالایی از افراد جامعه. یعنی قشر بازنشستگان و اعضای خانه کارگر.

البته آن دسته از بازنشستگانی که حقوق بازنشستگی و یا مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند می‌توانند از این نوع خرید قسطی گروه صنعتی پرتوآرا استفاده کنند.

اعضای محترم خانه کارگر نیز می‌توانند با ارائه مدارک لازم دال بر اینکه عضو خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران هستند، از محصولات و امکانات گروه صنعتی پرتو آرا به صورت اقساطی با شرایط ویژه استفاده نمایند.

 

چه مقدار پیش پرداخت در نظر گرفته شده؟

از دم قــــــــــــــســـــــــــــــــط  !!!

بله درست متوجه شدید. یعنی تمامی محصولات گروه صنعتی پرتو آرا  با پیش پرداخت ” صفر ” قابل خریداری می‌باشند و شما اعضای محترم به راحتی می‌توانید محصولات موردنیاز خود را بدون صرف حتی یک ریال به عنوان پیش پرداخت دریافت کنید.

 

خرید قسطی محصولات پرتوآرا – محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

 

خرید قسطی با چک انجام می‌گیرد یا سفته؟

نه چک ، نه سفته !

برای خرید اقساطی از گروه صنعتی پرتوآرا هیچ ضامنی لازم نیست. بدون چک و بدون سفته. زیرا برای ما هیچ ضامنی معتبر تر از خود شما بازنشستگان محترم کشوری و اعضای زحمت کش خانه کارگر وجود ندارد.

 

اقساط چند ماهه و با چه میزان بهره می‌باشد؟

بدون یک ریال سود و بهره !

تمامی مبلغ محصولات در اقساطی 10 ماهه پرداخت می‌شوند. اما نکته قابل توجه اینجاست که به مبلغ نهایی پرداختی هیچ سودی اضافه نخواهد شد. علاوه براین، هیچ افزایش قیمتی شامل حال محصولات خریداری شده شما نخواهد شد.

 

خرید قسطی محصولات پرتوآرا – محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

 

چه محصولاتی را می‌توان قسطی خرید؟

تمامی محصولات !

تمامی محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی پرتوآرا شامل شرایط خرید اقساطی می‌شوند. اما لازم به ذکر است که سقف مبلغ محصولات انتخابی به صورت اقساطی تا 25 میلیون تومان می‌باشد.

 

چه مدارکی لازمه؟

تقریبا هیچ چیز!

مدارک قابل ارائه برای خرید قسطی محصولات ما آنچنان راحت در نظر گرفته شده است که می‌توان گفت تقریبا هیچ چیز برای ارائه لازم نیست.

برای بازنشستگان:

فیش حقوقی / کارت بانک رفاه کارگران

برای اعضای خانه کارگر:

فیش حقوقی / کارت بانک رفاه کارگران / کارت عضویت در خانه کارگر

 

خرید قسطی محصولات پرتوآرا – محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

 

برای خرید اقساطی به کجا مراجعه کنیم؟

حال که تمامی اطلاعات لازم را دریافت کردید و از آسان بودن خرید اقساطی محصولات گروه صنعتی پرتو آرا مطمئن شدید، می‌توانید با مراجعه به تمامی شعب موجود در سطح تهران، کرج و شهریار محصولات مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری نمایید.

 

به صورت آنلاین هم می‌توان خرید قسطی انجام داد؟

صد در صد!

نه تنها می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام پرتوآرا و یا شوروم مجازی پرتوآرا ثبت سفارش خود را به راحتی انجام بدید، بلکه اگر به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام بدهید، از شرایط ویژه حمل و نقل رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

 

خرید قسطی محصولات پرتوآرا – محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید

 

جمع بندی

با وجود اینکه بسیاری از ارائه دهندگان خدمات رفاهی و فروشگاهی با استفاده از کلمات خرید قسطی و امثال آن فقط قصد در افزایش بازدید وب سایت خود دارند، اما گروه صنعتی پرتو آرا از ابتدا تنها به فکر مشتری‌های خود بوده است و همواره در تلاش بوده تا شرایطی را فراهم آورد که مشتریان گروه صنعتی پرتوآرا در نهایت رضایت خرید خود را انجام دهند.

ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با شرایط خرید قسطی محصولات گروه صنعتی پرتو آرا، که بدون ضامن بدون پیش پرداخت و با اقساط 10 ماهه می‌باشد، آشنا کنیم تا در صورت اینکه جزو بازنشستگان کشوری یا اعضای خانه کرگر هستید، بتوانید محصولات پرتوآرا را قسطی بخرید.

اگر از شرایط اقساطی گروه صنعتی پرتوآرا استفاده کرده‌اید حتما نظر خود را زیر همین پست ثبت کنید تا دیگران نیز در تجربه شما سهیم باشند و ما هم بتوانیم در ارائه هرچه بهتر خدمات خود کوشا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید