دسته‌بندی نشده

چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟

چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟ - گروه صنعتی پرتوآرا

در این مطلب از سری مطالب وبسایت گروه صنعتی پرتوآرا به بررسی این موضوع میپردازیم که چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟ و مزایای خرید از کارخانه را مورد بررسی قرار میدهیم. همراه ما باشید.

در مورد خرید محصول همیشه گزینه های متفاوتی در اختیار مشتری است. از خرید به صورت حضوری درب مغازه تا خرید اینترنتی.خرید حضوری محصول همیشه سختی های مختص به خود را دارا بوده و هست. از خستگی های پیاده روی های طولانی در مغازه های مختلف گرفته تا بمباران شدن. توسط محصولات مشابه که تفاوت و شناخت محصول با کیفیت از محصولات بی کیفیت همیشه کاری تخصصی بوده و هست.در مورد خرید اینترنتی نیز همیشه نگرانی های زیادی وجود داشته است.

از نگرانی ها در مورد پرداخت و عدم دریافت محصول  تا رسیدن محصول بی کیفیت و مغایر با چیزی که در عکس ها دیده اید. این مشکلات همیشه وجود داشته.

اما چیزی که همیشه بدیهی بوده و هست خرید محصولات از یک کارخانه مزایای قابل توجهی نسبت به خرید از سایر مراکز فروش دارد . زیرا تولیدی حتی در صورت عدم موجودی انبار در هنگام خرید محصولات بهترین جایگزین را به شما ارائه می دهد. ما در این مقاله مزایای خرید مستقیم محصولات از کارخانه را بررسی می کنیم.

شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پرتوآرا از جدیدترین محصولات ما مطلع شوید.

چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟ – گروه صنعتی پرتوآرا

 

قیمت مناسب تر

هنگامی که محصولات را مستقیماً از کارخانه خریداری می کنید ، هزینه کمتری خواهید داشت. هرچه زنجیره های توزیع در یک محصول خاص بیشتر باشد ، محصول گران تر می شود. این امر به این دلیل است که در سطوح مختلف ، توزیع کنندگان و واسطه های مختلف با تحمیل هزینه های اضافی باعث افزایش قیمت محصول و در نتیجه رسیدن محصول به چند برابر قیمت به دست مصرف کننده میشوند.

هنگامی که کالایی را از کارخانه خریداری می کنید ، مجبور نخواهید شد هزینه های اضافی را که مربوط به ذخیره سازی و حمل و نقل که توسط واسطه ها به قیمت محصول اضافه میشوند را متحمل شوید. از آنجا که هیچ هزینه ای برای توزیع وجود ندارد ، پس در نهایت نسبت به خرید از مغازه یا واسطه ها قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد.

نگهداری محصول در بهترین شرایط

هنگامی که محصولی را از کارخانه خریداری می کنید. قطعا در شرایط بهتری از نظر بسته بندی و نگهداری قرار دارد. دلیل اصلی این است که شرکت ها محصولات تولیدی خود را بهتر می شناسند و اقدامات ایمنی بهتری در جهت نگهداری محصول در بهترین شرایط را انجام می دهند . تا اطمینان حاصل کنند که محصول را به خوبی بسته بندی می شود و در بهترین شرایط به دست مصرف کننده می رسد. لازم به ذکر است که اگر محصول معیوب باشد ، شرکت به راحتی می تواند آن را برای شما جایگزین کند.

یکی از چالش های یک محصول که واسطه و فروشگاه خریده میشود این است که احتمال دارد. در طول مسیر و در حین جا به جایی آسیب ببیند و در شرایطی انبار شود که عمر مفید محصول را کم کند یا باعث شود به محصول آسیب فیزیکی برسد. که این موضوع احتمال اینکه محصولی معیوب به دست مصرف کننده برسد را بشدت بالا میبرد.

مستقیم از کارخانه خرید کن – گروه صنعتی پرتوآرا

تاریخ انقضا

در مورد محصولات مصرفی و دارای تاریخ انقضا همواره به شما توصیه میشود که به تاریخ انقضای آن توجه کنید. وقتی شما از خرده فروشی ها خرید می کنید آنها همواره سعی می کنند که محصولاتی را به شما بفروشند که تاریخ انقضای نزدیکتری دارند . فروشندگان عموما در فروش این محصولات صداقت لازم را ندارند .این امر بعضا باعث میشود شما محصولات تاریخ مصرف گذشته و غیر مرغوب را خریداری کنید.

اما وقتی شما از تولیدی و یا کارخانه خرید می کنید. از این موضوع اطمینان دارید که محصولی تازه و با کیفیت را خریداری کرده اید.

 

تخفیفات فوق العاده

تولیدی ها غالبا در مناسبت های مختلف با گذاشتن تخفیفاتی سعی در جذب هرچه بیشتر مشتری های خرد و کلان هستند.این موضوع همواره در شرکت های تمام دنیا در تمام سطوح صدق میکند.

همچنین جدای از این تخفیفات زمان دار شما میتوانید با خرید های عمده و تعداد بالا از شرکت ها و تولیدی ها  تخفیفاتی به صورت مستقیم بر روی محصولات بگیرید . این موضوع همواره لذتبخش است که محصولات را از کف قیمت تولیدی ارزان تر بخرید.

مستقیم از کارخانه خرید کن – گروه صنعتی پرتوآرا

خدمات پس از فروش بهتر

وقتی شما محصولی را مستقیم از کارخانه و یا تولیدی می خرید خدمات پس از فروش بهتر و مطمعن تری دریافت خواهید کرد.

هر شرکتی بنا به محصولی که میفروشد خدمات خاصی را برای مشتری تا زمانی محدود در نظر می گیرد که مشتری با خیالی راحت بتواند انتخاب کند و ترسی از خرابی محصول در هنگام تحویل و تا مدتی محدود نداشته باشد.

 

دسترسی راحت تر به لوازم جانبی

تصور کنید که شما لوستری زیبا خریده اید و یکی از شاخه های آن شکسته است. حال باید چه کار کنید لوستر را به طور کلی دور بیاندازید یا مغازه به مغازه به دنبال لوازم جانبی لوسترتان بگردید؟

وقتی شما مستقیم از کارخانه و تولیدی خرید می کنید دیگر نگران این موضوع نیستید که لوازم جانبی محصولی که میخرید موجود نباشد یا نتوانید عین آن را پیدا کنید. زیرا تولیدی در هر سطحی میتواند خرابی محصول شما را درست کند.

مستقیم از کارخانه خرید کن – گروه صنعتی پرتوآرا

قدرت انتخاب بیشتر

وقتی به دنبال محصولی هستید و برای خرید به تولیدی مراجعه میکنید. قطعا انتخاب های بیشتری برای خرید خواهید داشت تا زمانی که به خرده فروشی ها و فروشگاه ها برای خرید مراجعه کنید.

شاید بگویید که در خرید از چند مغازه بازدید میکنیم و بهترین محصول را می خریم. اما بگذارید یک سوال از شما بپرسم . تا به حال چند دفعه شده که کالایی را خریداری کنید و پس از بازگشت به منزل بفهمید با آن چیزی که در مغازه یا فروشگاه دیده اید زمین تا آسمان متفاوت است؟

در خرید های حضوری عموما خستگی و فشار فروشنده باعث می شود که شما نتوانید انتخابی کنید که باب دلتان باشد اما در هنگام خرید از کارخانه شما جابه جایی زیادی ندارید و می توانید در یک جا به انتخاب بپردازید.

 

اکسسوری و همسو سازی لوازم

در خرید لوازم اکسسوری منزل و دکوراسیون داخلی شما باید مغازه به مغازه به دنبال محصولاتی باشید که با یکدیگر هارمونی لازم را داشته باشند.

اما وقتی شما از یک تولیدی یا کارخانه جامع مثل پرتو اقدام به خرید میکنید شما میتوانید مجموعه ای کامل را در کنار هم داشته باشید.

به طور خلاصه میتوان گفت که:

خرید یک ست کامل در کوتاهترین زمان با خیالی آسوده

مستقیم از کارخانه خرید کن – گروه صنعتی پرتوآرا

سفارشی سازی محصول

وقتی شما محصولی را از تولیدی سفارش می دهید. بسته به نوع محصول میتوانید آن را شخصی سازی و سفارشی سازی کنید. شما میتوانید در هنگام خرید ایده های خود را با مسئول فروش در میان بگذارید و آنها نیز میتوانند با نظر متخصصان با تجربه خود در زمینه تولید محصول مورد نظر و باب میل شما را تولید کنند.

 

کلام آخر

ما در این مطلب سعی کردیم که مزایای خرید از مسقیم از کارخانه را برای شما شرح دهیم. تا شما هرچه ساده تر بتوانید. محصول دلخواهتان را پیدا کنید و خریدی امن داشته باشید. با خرید مستقیم از تولید کننده ، روند خرید حیاط خود را ساده کنید. در هزینه خود صرفه جویی می کنید. و محصولی با کیفیت بالاتر را که برای شما و نیازهای خانه شما ساخته شده است.  تضمین می کنید. امیدوارم که توانسته باشیم در این مطلب به شما در انتخاب و خرید محصول کمک کرده باشیم.

شما میتوانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام پرتوآرا از جدیدترین محصولات ما مطلع شوید.

چرا مستقیم از کارخانه خرید کنیم؟ – گروه صنعتی پرتوآرا

دیدگاهتان را بنویسید