دسته‌بندی نشده

دانستنی هایی درباره لوستر ها

لوستر روژان بزرگ 24 شاخه

اگر به تازگی دنبال لوستر هستید،بهتر است دانستنی هایی درباره لوستر ها را بدانید. آنها به شرح زیر هستند:

* مردم فکر می کنند که لوسترها در قرون وسطی به وجود آمده اند

زمانی که در قرن چهاردهم برق وجود نداشت، از لوسترها به جای چراغ از شمع استفاده می کردند. در آن زمان روشن نگه داشتن این وسایل روشنایی بسیار چالش برانگیز بود. افراد معمولاً از آنها به عنوان وسیله ای برای زیبایی بخشی در خانه به جای منبع روشنایی در خانه های ثروتمند استفاده می کردند.

* لوستر ها قبل از الکتریسیته وجود داشته اند

لوسترها قبل از اختراع برق وجود داشتند! کشف چیزی که بتواند با برق در محیط امروزی رقابت کند آسان نیست. زمانی لوسترها راهی دوست داشتنی برای خانواده های سلطنتی برای زنده کردن اقامتگاه های خود مانند لوسترهای کریستالی و آلاباستری بودند. لامپ های آویزان از سقف ها جلوه زیبایی به قلعه ها می بخشید.

* لوسترها و ثروتمندان

لوسترها زمانی به عنوان یک کالای لوکس به حساب می آمدند که مخصوص افراد ثروتمند بود. مردم قبلاً معتقد بودند که در آن زمان فقط می توانند عمارت های خانواده های سلطنتی را تزئین کنند. با این حال، در حال حاضر وسایل روشنایی یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون منزل هستند. آویزان کردن آنها از سقف به هر اتاق ظاهری عالی می بخشد. علاوه بر این، آنها در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف در دسترس هستند. در نتیجه، می توانید مطمئن باشید که لوستری بی عیب و نقص پیدا خواهید کرد که به خانه شما زیبایی ببخشد.

* لوسترها چیزی بیش از کریستال هستند

تولید کنندگان لوستر را از مواد مختلف می ساختند. مواد دیگری نیز وجود دارند، اما به اندازه نورهای کریستالی شناخته شده نیستند. سازندگان قبلاً لوسترهایی از مواد ارزان قیمت و همچنین فلزات می ساختند. با گذشت زمان، آنها لوسترهای کریستالی را اختراع کردند و مردم نمی‌توانستند از به کارگیری آن‌ها برای زیبایی خانه‌ هایشان خودداری کنند.

* لویی چهاردهم و لوستر

لویی چهاردهم، فرمانروای مشهور فرانسوی، در محوطه قلعه خود در ورسای، مجموعه وسیعی از لوسترهای معتبر دارد.

* کاخ دولما باغچه در استانبول و لوسترها

یکی از باشکوه ترین لوسترها، با وزن بیش از 1800 کیلوگرم و شامل 750 لامپ، در کاخ دولما باغچه ترکیه یافت می شود.

* امروزه استفاده از لوستر بیشتر از گذشته است

تقریباً در هر خانه ای می توانید لوستر پیدا کنید. با این حال، این به معنای از دست دادن اهمیت یا جذابیت آنها نیست. لوستر ها ظرافت را به هر محیطی که در آن قرار می دهید به ارمغان می آورند.

لوستر روژان بزرگ 24 شاخه

لوستر زیبای روژان

دانستنی هایی درباره قرادادن لوستر:

هال،اتاق خواب و راه پله های بزرگ همگی دارای لوسترهایی هستند که سلیقه شما را در زندگی نشان می دهند. در اتاق خواب، یک لوستر زیبایی را می افزاید و در عین حال حس صمیمیت و امنیت را نیز فراهم می کند. انتخاب یک لوستر رمانتیک یا دراماتیک به عنوان نکته اصلی، زیبایی مبلمان نفیس شما را افزایش می دهد و محیطی ملایم و درخشان ایجاد می کند.همچنین می‌توانید با یک لوستر با نور پایین برای روشن‌کردن لوسترهای اصلی سالن های بزرگ که برجسته اند استفاده کنید. یک لوستر می تواند فضای وسیعی را راحت و جذاب جلوه دهد در حالی که یک اتاق کوچک را جادار و مطبوع نشان می دهد. می تواند محیطی پر جنب و جوش برای یک شب سرگرم کننده یا احساس آرامش را بعد  از یک روز طولانی و طاقت فرسا القا کند.لوسترها محبوب ترین انتخاب برای اتاق ناهار خوری عمارت ها هستند، زیرا آنها بسیار خیره کننده و دلربا میتوانند باشند و شکوه خانه را ارائه می دهند. لامپ های آنها را در معرض دید بگذارید یا آنها را با سایه ها بپوشانید تا جلوه ای شخصی تر داشته باشید و رنگ ها را متناسب با موقعیت ها و فصول مختلف تغییر دهید.

نتیجه

موثرترین راه برای ایجاد یک جلوه و محیط دراماتیک در خانه شما استفاده درست از نور است. نور خوب ترکیبی از نورهای محیطی و تاکیدی است که مناطقی را در داخل اتاق ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد که محیط را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. می‌توانید از لامپ‌ها، شمع‌ها و چراغ‌ها با سطوح روشنایی متفاوت استفاده کنید.نورپردازی اتاق به اندازه مبلمان خانه شما حیاتی است. وب سایت پرتو آرا دارای لوسترهای زیادی است که می توانید از بین آنها لوستر مورد نظر خود را انتخاب کرده و درب منزل در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید